Afdrukken

Factuur dubbel betaald?

Wat doe ik nu?

Optie 1

U heeft automatische incassomachtiging afgegeven en uw kinderopvang heeft het factuurbedrag geïncasseerd, maar u heeft zelf ook een betaling overgemaakt.

U kunt het beste de afgeschreven incasso storneren. Op deze manier heeft u bijna direct uw geld weer retour. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met de kinderopvang Support. Wij komen uw storno automatisch tegen en zien dat het om een dubbele betaling gaat. 

Hoe storneer ik mijn incasso?


Optie 2

U heeft zelf de factuur 2 keer overgemaakt.

In dat geval kunt u het beste even een ticket aanmaken via ons Help Centrum of stuur een e-mail naar ticket@kinderopvangsupport.nl en vermeldt u dan dubbel betaald, het factuurnummer, uw naam, en de kinderopvangorganisatie. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk uw dubbele betaling aan u retour betalen.

Inhoudsopgave